viernes, 4 de abril de 2014

Rose Dickson

Estafa Económica Rose Dickson 

Otra vez, una estafa 419, te pedirán dinero para unos gastos y que luego te devuelven con grandes intereses, pues no, si les envías dinero, no vas a recibir nada, así que guárdatelo sino quieres perderlo. 




****
Contact e-mail:
rosedickson3@live.com
Message:
Hello Dear ,
My name is Miss.Rose Dickson, I got your contact details and I'm
interested in knowing you & being friendly with you . i will like you to contact me through My private e-mail:(rosedickson3@live.com).
Please contact me directly to my mail so that i will send you my photo ok
thanks.(rosedickson3@live.com).


****
De: rose dickson (rosedickson3@live.com)
Enviado:martes, 04 de febrero de 2014 10:06:30
Para:



Querido amor,
Como você está hoje e como é tudo no seu país " Over There " e no dia , eu acredito que você está tendo um bom tempo ea atmosfera Aquilo ali em seu país é muito bom hoje em dia? O meu é um pouco quente aqui em Dakar no Senegal.
Meu nome é Miss Rose Dickson , eu sou ( 24yrs ) idade propósito não importa em um relacionamento real , então eu estou confortável com a sua idade , eu sou do Sudão , na África , 5,6 pés de altura , chocolate na pele , muito atraente , solteiro ( nunca se casou ) e atualmente estou residindo aqui em Dakar , como resultado da guerra civil que foi combatido no meu país há alguns anos. Meus hobbies são tênis, natação , leitura e Homemaking
Meu falecido pai Dr. Dickson Johnson foi o diretor-gerente do JD.INDUSTRIES ( Ltd) em Cartum (capital do Sudão, o meu país ) Antes de os rebeldes atacaram o casa uma madrugada e matou a minha mãe e meu pai a sangue frio.
Foi só eu é que vivo agora e consegui fazer a minha maneira de perto por countrySENEGAL onde estou indo agora ter um refugiado vendido para os cuidados de um pai reverendo e eu estou usando o computador para enviar mensagem tese amei você.
Eu gostaria de saber mais sobre gostos e desgostos you.Your , seus hobbies e que você está fazendo atualmente . Eu vou lhe dizer mais sobre mim no meu próximo mail . Anexado aqui é a minha imagem .
Na esperança de ouvir de você mais rápido
seu para sempre
kissssss
Rose .

Dearest love,
How are you today and how is everything in your country "Over There" and the day , i believe you are Having a nice time and the atmosphere That Over There in your country is very nice today ? Mine is a little bit warm over here in Dakar Senegal .
 
My name is Miss Rose Dickson, i am ( 24yrs ) purpose age does not matter in a real relationship , so i am comfortable with your age , I am from Sudan in Africa , 5.6ft tall , chocolate in complexion , very attractive , single ( never married ) and Presently i am residing here in Dakar as a result of the Civil War That Was Fought in my country Some years ago. My hobbies are Tennis , Swimming, reading and Homemaking
 
My late father Dr Dickson Johnson Was the managing director of JD.INDUSTRIES (Ltd ) in Khartoum (the capital city of Sudan , my country ) Before the rebels Attacked o house one early morning and Killed my mother and my father in cold blood .
 
It Was Only Me That is alive now and I managed to make my way to a near by countrySENEGAL where i am Leaving now have a refugee sold to a Reverend father's care and i am using computer to send Loved thesis message to you.
 
I would like to know more about likes and Dislikes you.Your , your hobbies and What are you doing Presently . I will tell you more about myself in my next mail . Attached here is my picture.
Hoping to Hear from you soonest
Forever Yours
Kissssss
Rose.




No hay comentarios:

Publicar un comentario